środa, 22 grudnia 2021

Świąteczne kartki firmowe / Christmas corporate cards

Cześć,
Znacie to powiedzenie: "Szewc bez butów chodzi"?
Jestem właścicielką marki produktów kreatywnych do tworzenia min, kartek, a tak rzadko mam czas tworzyć prace i co najważniejsze wysyłać je lub wręczać najbliższym, znajomym i współpracownikom. W tym roku postanowiłam nie być jak ten przysłowiowy szewc ;) Dziś chciałam pokazać Wam kartki, które wysłałam do klientów hurtowych mojej firmy. Mam nadzieję, że poczta nie zawiodła i kartki bezpiecznie już dotarły :)

Hi,
I am the owner of a brand of creative products for creating cards etc., but I rarely have time to create works and send them or give them to my closest friends and colleagues. This year I decided to find time to make such cards. Today I wanted to show you the cards that I sent to the wholesale customers of my company. I hope that the post office did not disappoint and the cards have already arrived safely :)






Wnętrze kartek nieco kreatywne - życzenia ułożone w kształt choinki :)


Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)