wtorek, 24 sierpnia 2021

Ślubne pudełko / Wedding box

 Cześć :)
Chciałam pokazać Wam ślubnego exploding boxa. Przygotowałam go po bezpłatnym warsztacie online z Małgosią Janochą, który był 31.07 na FB Craft Passion. Małgosi box jest przepiękny, dlatego mimo braku czasu postanowiłam, że i ja muszę taki wykonać :) Odrobinę go zmodyfikowałam, tzn nie dodawałam kolejnych warstw papieru na wieczku, a zamiast wianuszka z tekturki nakleiłam kwadratową rameczkę. Na wewnętrznych ściankach przykleiłam nie po jednej a po dwie rameczki kwadratowe, aby utworzyły serwetkę, ubrania pary młodej nakleiłam na wspólnej ściance a nie oddzielnie, a na pozostałej ściance umieściłam prezenty, a pod nimi zrobiłam miejsce na wsunięcie pieniążków i życzeń. Ach... i tort pomalowałam na biało i kilka kwiatuszków jest innych niż Małgosia robiła (akurat wcześniej zrobiłam za dużo, a do tej pracy i pasowały).
Warsztat polecam - KLIK.

Hi :)
I wanted to show you the wedding exploding box. I prepared it after a free online workshop with Małgosia Janocha, which was on July 31 on FB Craft Passion. Małgosia's box is beautiful, so despite the lack of time, I decided that I had to make one too :) I modified it a bit, I did not add more layers of paper on the cover, and instead of a cardboard wreath I add a square frame. On the inner walls I glued not one but two square frames to form a doily, I put the clothes of the bride and groom on a one wall, not separately, and on the last wall I placed gifts, and under them I made space for money and wishes. Ah ... and I painted the cake white and a few flowers are different than Małgosia did (I had done too much earlier, and they fit here).
I recommend the workshop - CLICK,
it's in Polish but you will understand just watching :)









Papiery i wykrojniki / Papers and dies - Craft Passion.

Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)