niedziela, 8 sierpnia 2021

Kwiaty do kartek / Flowers for cards

Cześć :)
Dziś tylko dwa zdjęcia :) Chciałam pokazać Wam kwiaty podobne do stokrotek, które zrobiłam do kartek lub innych moich prac. Różowe zrobiłam z papieru czerpanego, delikatnie potuszowałam brzegi, a niebieskie zrobiłam z foamiranu,brzegi pokolorowałam pastelami. Użyłam wykrojnika kwiaty #10 stokrotki z Craft Passion.

Hi :)
Today only two photos :) I wanted to show you flowers which are similar to daisies that I made for cards or my other works. I made the pink ones from handmade paper, gently inked the edges, and the blue ones were made of foamiran, and the edges were colored with pastels. I used the die flowers #10 daisies from Craft Passion.



Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings
Monika

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)