sobota, 21 listopada 2020

Ślubny box / Wedding box

 Cześć :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubny exploding box.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Glamour Dreams & Silver.
Do dekoracji użyłam wykrojników: serwetka ażurowa #3 (perfekcyjnie pasuje na ścianki boxa),
tort piętrowy, Para Młoda, kwiaty #9 (wycięłam z białego foamiranu i potuszowałam),
oraz najmniejszych listków z zestawu gałązki #10.
Dodałam wydrukowane życzenia oraz na środku banerek z wykrojnika do wsunięcia pieniążków.

Hi :)
For today's inspiration I have prepared a wedding exploding box.
I used papers from the Glamor Dreams & Silver collection.
For decoration, I used dies: doily lace # 3 (fits perfectly on the walls of the box),
storey cake, Wedding Couple, flowers #9 (cut out of white foamiran and inked it),
and the smallest leaves from twig #10 set.
I added printed wishes and in the middle banner cut with die for inserting money.










Produkty Craft Passion / Craft Passion products
 
  

Pozdrawiam / Greetings

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)