sobota, 11 kwietnia 2020

Wiosenne zajączki / Spring bunnies

Cześć :)
Dziś chciałabym pokazać Wam wiosenne zajączki.
Tego z niebieskimi kwiatami wykonał mój 10-letni syn, a drugi jest mój :)
Zajączki są z bazy HDF o wys.25cm, pomalowanej najpierw brązową farbą i na dwa razy białą
(malowaliśmy na dworzu więc schły bardzo szybko),
a potem przeszlifowaliśmy je po brzegach i miejscami na uszkach, brzuszku itp.
Udekorowaliśmy je wzorem nałożonym przez maskę (Eryk dodatkowo posypał zielonym brokatem),
kwiatami foamiranowymi, które wcześniej przygotowałam, listkami, wstążkami, cekinami.
Kwiaty, listki i serwetki wycięłam wykrojnikami Craft Passion, TU zostawiłam pełną listę.
Zajączki są pomalowane i wykończone w dwóch stron, mają nawet małe ogonki :)
Zdjęcia robiłam w lustrze, dzięki czemu widać od razu obie strony.

Hi :)
Today I would like to show you spring bunnies.
The one with blue flowers was made by my 10-year-old son and the other is mine :)
Bunnies are from HDF base, 25cm high, painted first with brown paint and twice white
(we painted outside so they dried very quickly),
and then we sanded them on the edges and places on ears, belly, etc.
We decorated them with a pattern applied by the mask
(Eryk additionally sprinkled with green brocade),
foamiran flowers that I previously prepared, leaves, ribbons, sequins.
I cut flowers, leaves and napkins with Craft Passion dies, HERE I left the full list.
Bunnies are painted and finished in two sides, they even have small tails :)
I took pictures in the mirror, so you can see both sides at once.




Zajączek Eryka / Eryk's bunny




Mój zajączek / My bunny







Radosnych i spokojnych Świąt Wialkanocnych :)
Happy and peaceful Easter :)


Pozdrawiam / Greetings
Monika

2 komentarze:

  1. Już się zachwycałam na fb, ale tutaj też z przyjemnością poohoham (ohoh!) ;) Super! Ogonki są mega :)
    Wesołego Alleluja! Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)