czwartek, 5 grudnia 2019

Świąteczne drzwi / Christmas doors

Witajcie :)
Najnowsze ilustracje od MarTa Desing - "Christmas traditions"
zainspirowały mnie do wykonania kartki - drzwi :)
Jak tylko zobaczyłam wianuszki i sanki, od razu wiedziałam,
że muszę ich właśnie na takiej kartce umieścić.
Drzwi wycięłam z papieru we wzór desek - Romantic Day 02 z Craft Passion.
Aby dodać więcej zimowo - świątecznego charakteru,
zarówno drzwi jak i ilustracje "opruszyłam" pastą strukturalną.

Hello :)
The newest illustrations from MarTa Desing - "Christmas traditions"
inspired me to make a card - a door :)
As soon as I saw wreaths and sleds, I immediately knew
that I have to put them on such a card.
I cut the door out of paper with a pattern of boards - Romantic Day 02 from Craft Passion.
To add more winter-christmas character,
both the door and the illustrations I add structural paste as a snow.


Forma kartki - drzwi bardzo mi się spodobała
i z pewnością jeszcze nie raz ten motyw wykorzystam.

The form of the card - the door I liked very much
and I will certainly use this theme more than once.

Koniecznie zobaczcie pozostałe ilustracje z zestawu "Christmas traditions".
Take a look on the other set of illustrations "Christmas traditions".



Pozdrawiam cieplutko / Warm greetings
Monika

4 komentarze:

  1. O rajuśku, jakie fajne 😍 Nie wiem czy bardziej podobają mi się same drzwi z tą gałką czy cudne grafiki Marty 😊 Miodzio!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł na kartkę, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)