sobota, 22 września 2018

komplet urodzinowy w kolorach książki / birthday set in book colors

Witajcie,
Dziś syn popędził na urodziny koleżanki z klasy :)
Prezent kupiłam wczoraj, książkę o zabawnej dziewczynce,
a do prezentu postanowiłam wykonać pasującą kolorystycznie kartkę
(w nietypowym wymiarze 10,5x16cm), prostą zakładkę
i ozdobić torebkę aby wszystko ładnie zapakować.
Całość wg mnie naprawdę fajnie, mam nadzieję, że jubilatce spodobają się prezenty.
Jak Wam się podoba taki zestaw?

Hello,
Today, my son went for classmate's birthday :)
I bought a gift yesterday, a book about a funny girl,
and for a present I decided to make a matching color card (in an unusual size 10.5x16cm),
a simple bookmark and decorate a gift bag to pack everything nicely.
The whole thing is really cool for me, I hope that the birthday girl will like the presents.
How do you like this set?


Tylko, nie wiem co mnie podkusiło
aby serwetkę na zakładce przykleić w poziomie zamiast w pionie ;)
Wykrojniki z Craft Passion, których użyłam: banerki z alfabetem i cyframi,

Only, I do not know what made me crazy so that
I placed the oval doily horizontally instead of vertically on the bookmark ;)
Craft Passion dies which I used: banners with alphabet and numbers,

Pozdrawiam cieplutko / Warm greetings
Monika

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)