wtorek, 14 lutego 2017

Sobota na Craft Wawa

Witajcie,
Minioną sobotę spędziłam na Craft Wawa w Warszawie :)
Calutki dzień na stoisku Craft Passion z króciutkimi przerwami na reserch po innych stoiskach.
Na stoisku Craft Passion robiłam pokazy wykorzystania arkuszy dwustronnie klejących,
wykorzystania wykrojnika tła z sercami na różne sposoby (jeszcze w tym tygodniu pojawi się
oddzielny post na ten temat), tworzenia kwiatów z foamiranu i papieru czerpanego.

Spotkałam wiele sympatycznych osób. Dziękuję Wam za spotkania, uściski, rozmowy <3

Niestety nie było czasu na zdjęcia, no dobrze czas może i by się znalazł
ale wszytko tak szybko się działo, że o fotkach nie pamiętałam ;)

Ale mały dowód na moją obecność jest, fotki od organizatorek...


... i moje niewielkie zakupy...
czy już wspominałam, że uwielbiam deseczkowe wzory papieru?

Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)