piątek, 8 lipca 2016

Lato, lato wszędzie... - DT Craft Passion

Kochani,
Dziś chciałam zaprosić Was na wakacyjne wyzwanie do Craft Passion :)
W ramach inspiracji przygotowałam layout. Ponieważ z tegorocznego lata nie mam zbyt wiele fotek, sięgnęłam wspomnieniami do poprzednich lat i wybrałam zdjęcie z moim synkiem.


Na zdjęciu w tle jest jezioro Solińskie więc postanowiłam, że layout będzie w kolorze wody. Wybrałam papier scrapowy, na którym naniosłam przez maskę w kropeczki pastą strukturalną i popsikałam błękitną mgiełką. Sięgnęłam również po arkusz błękitnego papieru czerpanego, podarłam go i podkleiłam dodatkowymi podartymi paskami co utworzyło efekt fali. Na tym papierze naniosłam przez maskę wzór fali przezroczystym gel medium, bardzo mi się ten efekt spodobał. Dodałam kilka dekoracji, min. tekturkowe muszelki, wycinanki z wykrojników Craft Passion czyli serwetkę ażurowągałązkę nr1 oraz chorągiewki z alfabetem i pełną z tego zestawu.

Dołączcie do wyzwania (klik na banerek).

Layout zgłaszam na wyzwanie Wakacje czas zacząć w Projekt Wagi Ciężkiej
oraz na wyzwanie w Przyda Się
 

Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

  1. Miłe dla oka, bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! Ja też często wracam do starych zdjęć - to takie miłe wspomnienia! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)